torsdag 8 januari 2009

Fleecejacka


Nu är jag äntligen klar med en beställning som har fått vänta hela julen. Egentligen så var jag klar med den innan jul, men när mottagaren fick den gillade hon den så mycket att hon beslöt att behålla den till sin son och så fick jag sy en till.
Jag gillar verkligen färgkombinationen och modellen är ju en av mina favoriter. Den är ifrån Ottobre 2008/4 tror jag och finns i storlek 62-92 (den här är i st. 92).
Dock har jag lärt mig en sak; att aldrig slå in tryckknappar medan man blir distraherad av två barn.
Och sedan måste jag köpa en ny kamera, jag står knappt ut med dessa tråkiga bilder med kass färgåtergivning. Om någon har ett bra tips på en prisvärd systemkamera tas det tacksamt emot.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Vad fina saker du syr! Hoppas det är ok att jag lägger in dig bland mina favoriter?
/Anna

Doris_Assar sa...

Va trist att ni varit sjuka! hoppas ni kryar på er! :-)

Lillen&Jag sa...

JÄttefin! Har gjort en likadan men i rosa velour.

Angående kamera, vi har en Nikon D40 som jag bara älskar.
Fick tips om den från en som fotar, att den var en prisvärd och bra kamera, och nu efter måste jag verkligen säga att den var det.