onsdag 7 januari 2009

Utmärkelse, eller den röda örnen...

[award_00081202_23241438_233522981.jpg]
...av Morvern! Jag känner mig hedrad och glad, och ska försöka länka vidare till några STICKbloggar som jag gillar. Jag stickar inte så mycket nuförtiden, men älskar att titta på garner och mönster. Jag är grymt inponerad av dessa:

Skaparstigen

Jag blommar

Ulliga gulliga saker

Kamilla stickar

Stickfrossa

Virkverket

Sedan vill jag också länka till min mosters "hundblogg" (eller vad ska man skriva?). Ingen sy eller stickblogg (dock, och detta är viktigt, så inspirerade hon mig till att börja handarbeta när jag var liten!), men en blogg som verkligen gör mig sugen på att vara ute i naturen.

Arctos hundskola

Det finns vissa regler som följer med utmärkelsen.
Reglerna är:
1.De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2.Länka till den bloggare du fick den från.
3.Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4.Lämna ett meddelande i deras bloggar,så att de vet att de fått utmärkelsen.

5 kommentarer:

Margareta Kauppi sa...

Vad kul Anna; att jag och hundarna är med i din blogg :-)
Vi har ju faktiskt skapat ihop...kommer du ihåg allmogemålningen i Nuksu en sommar?

Maria sa...

Hej!
Tack för utmärkelsen! Så roligt att du vill ge den åt mig, jag har inte fått den tidigare.
Och roligt också att du hittat till min sida, välkommen åter!

Du syr mycket fint! Är så sugen på att prova på barnkläder, men har inte hunnit med det ännu...har så många andra projekt!

Annika sa...

Men tack, vad glad jag blir! Och vad mycket fina kläder du syr!

Veronica Tingvall sa...

Oh vad kul! Tusen tack:-) Jag blir jätteglad.kul att hitta till din blogg också, vad duktig du är.
Kram/veronica

Anna sa...

Tusen tack för utmärkelsen!