onsdag 15 april 2009

Utebyxor till Lillebror


Nu när det börjar bli varmare har Lillebror inte så många passande byxor att ha utomhus. Dessa sydde jag idag på lunchen när han sov. Mönstret är från Ottobre 4/2007, och det gröna manchestertyget (egentligen mycket mer gräsgrönt än bilden visar) på Jofotex. Ficktyget är från IKEA. Jag blev nöjd med byxorna förutom att fickorna blev för stora, det känns lite som att de tar över hela byxan. Fast kanske är det bara en vanesak? Nu ska byxorna provas i alla fall.

5 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfina! Jag gillade de stora fickorna!

Doris_Assar sa...

Schyssta! Tycker nog inte fickorna är för stora?

Cecilia & Busiga ungar sa...

Härligt randiga fickor....

Marie Frost sa...

Jag tyckte fickorna var häftiga!

od Andulky sa...

Du har en utmaning i min blogg :-)